Anmälan

Om du har problem med en betalteletjänst kan du göra en anmälan till oss här. Då vi har fått in din anmälan kommer vi, så fort vi har möjlighet, att kontakta det ansvariga företaget och begära en redogörelse för vad som förevarit i ditt ärende. Vi kommer också be företaget att kontakta dig direkt för att diskutera en lösning på ditt problem. Om du inte vill att vi ska lämna dina kontaktuppgifter till det ansvariga företaget, eller om du vill bli kontaktad på något särskilt sätt, ber vi dig att tydligt ange det i din anmälan.

 

 

Fyll i dina uppgifter nedan och beskriv kortfattat ditt problem. Det är viktigt att du anger vilket företag det är som har debiterat dig. Försök gärna att själv kontakta företaget innan du gör en anmälan till ERB. Sök kontaktuppgifter här. Om du bara har en fråga behöver du inte fylla i ditt telefonnummer. Om du vill ha hjälp med en tjänst som du blivit debiterad för måste du däremot ange vilket telefonnummer som blivit debiterat för tjänsten.

Namn *
E-post *
Telefon
Meddelande *
 

Vanliga frågor

Hur stoppar man en prenumerationstjänst på mobilen? Hitta svaret på den här och andra vanliga frågor: